مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-22سياسي

طرح مقابله با کرونا بسیج| غربالگری یک میلیون نفر در حاشیه تهران


سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: در طرح 428 پایگاه در سراسر شهرستان های استان تهران فعال است و بیش از 9هزار و826 نفر در این طرح مشارکت و خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: این افراد در چهار گروه شناسایی، رصد، مراقبتی و حمایتی در بخش های مختلف در دو بخش آقایان وبانوان از این طرح حمایت می کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تصریح کرد: در طرح غربالگری شهید سلیمانی بیش از یک میلیون مراجعه در شهرستان های استان تهران داشتیم که دراین راستا 70هزار تست کویید19 گرفته شده و نتیجه 13 هزار مورد از تست ها مثبت اعلام شده است.

سردار ذوالقدر بیان کرد: با تلاش سراسری طرح شهید سلیمانی در تمام کشور میزان شیوع کرونا تا حد زیادی فروکش کرد و تأثیر زیادی در کاهش انتقال زنجیره این ویروس به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه تا پایان ریشه کن شدن ویروس این طرح را ادامه می دهیم، تأکید کرد: در حال حاضرمردم باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و دچار عادی انگاری نشوند زیرا با عدم توجه به دستورالعمل ها این ویروس سیر صعودی پیدا می کند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در پایان با اشاره به توزیع 550 هزار بسته معیشتی در استان تهران خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه یکی دیگر از برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مقابله با کرونا بسیج| غربالگری یک میلیون نفر در حاشیه تهران

طرح مقابله با کرونا بسیج| غربالگری یک میلیون نفر در حاشیه تهران